01.
Behoefte
Wij zijn van mening dat een product of dienst verkocht kan worden wanneer het nauw aansluit bij de exacte behoefte van de beursbezoeker. Éen van de specialiteiten van BeursVerkoop is het achterhalen van deze exacte behoefte.
Het achterhalen van deze exacte behoefte vindt plaats in een persoonlijk gesprek waarin de beursbezoeker zich gehoord en belangrijk voelt. Het gesprek zoemt in op de behoefte van de bezoeker, informatie over het product of dienst is hieraan ondergeschikt.
02.
Vertrouwen
De beursbezoeker dient vertrouwen te hebben dat het product of dienst zijn behoefte kan invullen, alvorens hij tot aankoop overgaat.
Met het vertrouwen van de bezoeker is namelijk een sterke basis gelegd voor directe verkoop. Vervolgens kan er worden gevraagd naar kwesties als budget en tijdstip van levering. Antwoorden hierop zijn een duidelijk signaal richting wel of geen deal.
03.
Verkoop
Wanneer onderwerpen als budget, voorwaarden en tijdstip van levering ter sprake zijn gekomen kunnen we overgaan tot het sluiten van de deal.
Tijdens dit onderdeel van het gesprek zal de verkoper nog vaak terug moeten gaan naar de behoefte en de geboden invulling, maar is het sluiten van een deal dichtbij.
BeursVerkoop staat in tegenstelling tot veel concurrenten voor beleefde verkoop, maar gaat wél voor de deal. We schromen dan ook niet om naar de deal te vragen.
Wij, of uw eigen accountmanagers, sluiten deze direct en correct voor u af.
04.
Resultaat
U hoeft niet jarenlang ondernemer te zijn om te weten dat verkoop onder goede condities leidt tot een goed resultaat! Wij, van BeursVerkoop, staan voor dat resultaat tijdens uw beursdeelname omdat wij er, qua verkoop, altijd het maximale uit weten te halen.
Garant staan voor directe verkoopresultaten zou te ver gaan; hiervoor zijn ook wij afhankelijk van vele factoren maar met de mensen van BeursVerkoop in uw stand levert uw deelname altijd resultaat op.