Daarom BeursVerkoop

Ons enthousiasme is aanstekelijk en ons resultaat staat.

01.

Energiek

Wij zijn van mening dat standbezetting vooral energiek en verfrissend moet zijn.

BeursVerkoop neemt uw opdracht aan als we oprecht enthousiast zijn over uw product of dienst. Binnen onze comfortzone staan wij letterlijk te popelen om hier vol energie ons enthousiasme over te delen. We zijn weliswaar ‘nieuw’ met uw product of dienst maar hierdoor ook niet bevooroordeeld of geremd door ervaringen uit het verleden.

Hoe anders is dit voor uw eigen accountmanagers? Zij worden tijdens de beursdagen uit hun comfortzone gehaald en verkopen uw product of dienst vaak op basis van hun expertise. Tijdens een beurs is het delen van enthousiasme zeker zo belangrijk als het verstrekken van zakelijke feiten.

Uiteraard zijn uw accountmanagers wél de mensen met de meeste knowhow en hiermee van groot belang in uw stand.

Bij BeursVerkoop zijn wij dan ook van mening dat uw beursdeelname het maximale resultaat oplevert als u deze expertise combineert met het aanstekelijke enthousiasme en de verkoopervaringen van BeursVerkoop.

02.

Vertrouwen

Om een verkoopgesprek succesvol af te sluiten zijn een aantal aspecten essentieel.

Uit ervaring weten wij dat wederzijds vertrouwen de belangrijkste is.

Een goede verschijning, een aangenaam gesprek en een juiste uitleg dragen bij aan een belangrijk aspect in het verkoopproces: de gunfactor. Het vertrouwen van de beursbezoeker krijgt men echter pas na een nog belangrijker aspect: overtuiging.

De overtuiging dat úw bedrijf het juiste adres is moet volledig zijn ingedaald. Ook in dit aspect is BeursVerkoop gespecialiseerd.

Dit vertrouwen bouwen wij op door de klant uit te laten spreken wat hij exact zoekt, hier gerichte vragen over te stellen en het enthousiasme te versterken.

De beursbezoeker krijgt gedurende dit persoonlijke gesprek het vertrouwen dat ‘dit bedrijf’ ‘zijn oplossing’ aandraagt.

Wanneer dit vertrouwen gerealiseerd is zal de beursbezoeker in veel gevallen een koopsignaal afgeven.

03.

Verkoop

Er komen weinig deals tot stand als de verkoper niet vraagt om de deal.

Vragen naar het sluiten van de deal blijft voor velen lastig en is ook vaak een sleutelmoment in het gesprek. Toch dient deze vraag te worden gesteld om het maximale resultaat te behalen.

Gerichte vragen over het tijdstip van afname of beschikbaar budget zijn vragen die wellicht brutaal aanvoelen maar zijn ook vragen die getuigen van meedenken met de klant als er voldoende vertrouwen is gerealiseerd.

BeursVerkoop is specialist op dit gebied door jarenlange verkoopervaring.

Samen aan de slag?

Het is tijd om voor écht resultaat te gaan. Neem gerust contact met ons op.